Continental ContiSportContact 5
275/50 R20 113W XL MO

Promocja
Nowość
Dostawa Darmowa dostawa
Transport 24-48 godzin
Dostępność 5 opon

1 096,87zł

- +
Producent Continental
Kategoria Opony nowe
Sezon Letnie
Typ pojazdu SUV / 4x4
Model Bieżnika ContiSportContact 5
Prędkość W - max 270 km/h
Nośność 113 - max 1150 kg
Rok produkcji 2023/2024
Właściwości Wzmocnienie XL
Oznaczenia XL
Homologacja MO
Rozmiar 275/50 R20 113W

Masz pytania? Chcesz zamówić przez telefon?

530 850 530 lub Wyślij wiadomość

Mamy te opony w kilku wariantach

Data produkcji Czas realizacji Dostępność Czena za sztukę  
2023 2-3 dni robocze duża ilość 1186.69 zł Pokaż ofertę
 
Opis produktu
 
Opis


Charakterystyka opon Continental ContiSportContact 5



ContiSportContact 5 to opona adaptująca się do podłoża, dzięki czemu zapewnia rewelacyjną przyczepność podczas pokonywania zakrętów. Specjalna mieszanka Black Chilli reaguje na drgania z nawierzchni, przez co zapewnia maksymalnie krótką drogę hamowania zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Zaawansowana mieszanka gumowa zmniejsza opory toczenia, przez co opona zużywa mniej paliwa i jest wytrzymalsza.

Specyfikacja techniczna Continental ContiSportContact 5 275/50 R20 113W XL MO

Sezon

Letnie

Prezentowana opona idealnie sprawdzi się w lato

Produkt, który właśnie oglądasz to nowe opony Continental z wersją bieżnika o nazwie ContiSportContact 5. Model ten przeznaczony jest do jazdy w sezonie letnim. Opony przystosowane do użytkowania w lecie mają odpowiedni skład mieszanki, która najlepiej zachowuje się powyżej 7 stopni Celsjusza. Opony letnie wyróżniają się wzorem bieżnika z niewielką ilością nacięć, który zapewnia odpowiednią przyczepność oraz sztywność w wysokich temperaturach.

Przeznaczenie

SUV / 4x4

Opony dostosowane do aut SUV / 4x4

Model ContiSportContact 5 w rozmiarze 275/50 R20 113W jest klasyfikowany przez producenta jako ogumienie odpowiednie do montażu na auta SUV oraz 4x4. Opony takie projektowane są z myślą o bezpiecznej, komfortowej oraz możliwie ekonomicznej jeździe w większych autach, posiadających wyżej położony środek ciężkości, oraz często napęd na 4 koła. W związku z powyższym opony typu SUV / 4x4 bardzo często mają podwyższoną nośność oraz wzmocnione ściany boczne. Warto zwrócić uwagę, że bieżniki opon SUV / 4x4 zwykle są takie same lub bardzo podobne do tych stosowanych w osobowych odpowiednikach.

Informacje zawarte w rozmiarze oraz indeksach

Rozmiar oraz indeksy prezentowanych opon to 275/50 R20 113W. Pierwsza liczba składająca się na rozmiar to 275. Wartość informuje nas o szerokości opony i mierzona jest w milimetrach. Kolejnym parametrem jest wysokość profilu, zapisana jako procent z szerokości opony. W tym przypadku jest to 50 procent z 275 mm. Po wykonaniu obliczeń widzimy, że wysokość jednego profilu opony to 137.5 mm. Ostatnia składowa to średnica felgi, która w tym przypadku wynosi 20 cali. Przypominamy, że 1 cal to 2,54 cm. Litera ‘’R” w rozmiarze jest informacją o radialnej budowie opony.

Opony posiadają specjalne oznaczenia dotyczące ich wytrzymałości na obciążanie oraz prędkość. Indeks nośności prezentowanego modelu to 113 - max 1150 kg. Wskazana wartość wyrażona w kilogramach mówi nam o maksymalnym dopuszczalnym obciążeniu przypadającym na jedną oponę. Na końcu rozmiaru znajdziemy indeks prędkości W - max 270 km/h. Wskazuje on na maksymalną prędkość, z jaką prezentowana opona może się poruszać przy zachowaniu dopuszczalnej przez producenta nośności.

Informacje o indeksach opon

Prezentowana opona posiada ważne oznaczenia: XL MO

XL - Opona wzmocniona (Reinforced RF = Extra Load XL)

Prezentowane ogumienie posiada podwyższoną nośność i zostało skonstruowane tak, by móc prawidłowo działać pod większym obciążeniem oraz przy wyższym ciśnieniu. Zwykle opony wzmocnione stosuje się w cięższych autach osobowych oraz SUV. Budowa opony wzmocnionej opiera się najczęściej na różnicach w konstrukcji stopki oraz elementów znajdujących się bezpośrednio pod czołem bieżnika. Ponadto opona wzmocniona XL może być wyprodukowana z wytrzymalszych materiałów, może posiadać grubszą gumę lub dodatkową osnowę w swojej konstrukcji. Producent ingeruje w wewnętrzne elementy opony, dlatego z zewnątrz nie da się łatwo określić czy dany model wyprodukowany został w wersji zwykłej, czy wzmocnionej XL. Dodatkowymi zaletami korzystania z opon w wersji XL są zwiększona odporność na uszkodzenia, dłuższa żywotność, lepsza stabilność toru jazdy oraz reakcja układu kierowniczego na zakrętach.

MO - Opona homologowana dla aut marki MERCEDES

Opona posiada symbol homologacji, co oznacza, że została kompleksowo przetestowana pod kątem użytkowania w samochodach wskazanej marki i spełnia wyśrubowane wymagania producenta. Koncerny samochodowe podejmują współpracę z producentami opon, by dobrać idealne ogumienie dla swoich aut, maksymalizując pożądane i dobre odczucia ich przyszłych użytkowników. Opony homologowane mogą różnić się od tych zwykłych składem mieszanki oraz rzeźbą bieżnika.

Klasyfikacja rynkowa – Segment premium

Marka Continental klasyfikowana jest na rynku motoryzacyjnym jako producent półki premium, oferujący najlepsze opony dla najbardziej wymagających klientów. Produkty tworzone są z wykorzystaniem najnowszych dostępnych na rynku technologii. Materiały używane do produkcji zawsze są najwyższej jakości, a mieszanka gumowa ma najlepszy skład, jaki może zaoferować dany producent. W związku z powyższym opony klasy premium oferują najwyższy poziom osiągów w obszarach takich jak bezpieczeństwo, niezawodność, komfort użytkowania oraz oszczędność paliwa. Opony Continental ContiSportContact 5 to nie tylko najwyższa jakość. Opony klasy premium zajmują wysokie pozycje w niezależnych testach organizacji motoryzacyjnych, co dodatkowo potwierdza ich prestiż oraz wartość dla użytkownika. Marka Continental należy do czołowej grupy producentów opon premium, w której skład wchodzą firmy takie jak: Michelin, Bridgestone, Continental, Goodyear, Dunlop, Pirelli, Yokohama, Vredestein, Nokian.

Inne produkty o podobnych parametrach

Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0,00zł Suma

Zobacz koszyk